Gyakran Ismételt Kérdések
Összegyűjtöttük a gyakran felmerülő kérdéseket
Termékek
Ha a gyűjtőoldalon rákattintasz a termékre, akkor a termék saját oldalára jutsz, ahol a "Részletek" fül alatt megtalálod minden paraméterét (méret, súly, hasznos infók).
A bútorok egyik fő szerkezeti eleme a korpusz. Részei: oldallapok, fenék és tető, belső elválasztók, polcok, hátlap. A korpusznak és frontnak nem kell színazonosnak lennie, a különleges színkombinációkkal igazán egyedivé tehetők a bútorok.
Forgalmazott termékeink döntő többségét összeszerelve szállítjuk. Az Etsberger bútorok esetében szekrények, komódok, éjjelik, polcok nagy része összeszerelt. Az ágyaknál fejvéget, lábvéget és az oldalakat külön-külön csomagolva szállítjuk.
Tipp: azon termékek oldalán amik lapraszereltek a dokumentációk közt az összeszerelési utasítás is elérhető.
Bővebb információkért keresd az adott termék részletes leírását, illetve a dokumentumokat, szerelési rajzokat!
Vedd figyelembe, hogy a webshopunkon megjelenő színek tájékoztató jellegűek, a színek a megjelenítő monitor színhelyessége miatt a valóságtól eltérően jelenhetnek meg!
Az Etsberger bútoroknál ha bizonytalan vagy keress minket és díjmentesen küldünk színmintát (max. 2 szín)!
Az Etsberger gyártónk tükrös szekrényeinél a tükör hátoldala fedetlen, nem takarja faanyag. Gyakorlatban teljesen olyan, mint egy vitrines ajtó, csak üveg helyett tükör van elhelyezve benne.
Mint minden bútor, a fenyőbútor is igényli a gondoskodást, ápolást!
- Érdemes odafigyelni, hogy ne helyezd közel a fűtőtesthez vagy kályhához, legalább egy méter távolság legyen köztük. A manapság közkedvelt, modern megoldásoknál (infra) szintén figyelni kell, hogy közvetlenül ne legyen a bútorodra irányítva.
- Kevesen figyelnek tudatosan azokra az elektronikai dolgokra, amiknek használata során hatalmas hő keletkezik (pld. beltéri egységek) ezért ezen egységek alá érdemes alátétet tenni.
- A természet alkotását láthatod a bútorodban erről árulkodik a színe, erezete. Minden termékünk egyedi mert csak egyszer található ilyen mintázattal, ágakkal egy fa és mi ezt az alapanyagot bútorrá formáljuk! Ezért is javasoljuk, hogy időszakonként nézd át a bútorod, ha az ajtói, fiókjai súrlódnak állíts utána.
- Gyapjú vagy pamut textíliákkal célszerű hetente portalanítani bútoraidat, hogy megőrizzék szépségüket! A tisztításhoz elegendő enyhén nedves ruhát használni.
Fontos, hogy semmilyen durva felületű eszközt (mint például durva sörtéjű kefét) ne alkalmazz! Az ebből adódott karcolások miatt nem vállalunk semmilyen felelősséget! Inkább használj puha textilt, rongyot!
A fürdőszobába, ahol legtöbb a pára nem feltétlenül a legjobb választás a fenyő.
Viszont a gyerekszobát az egyik legjobb döntés fenyőbútorral berendezni, mivel állandó páratartalmat biztosít a helyiségben. Jótékony hatással van gyermekünk légzésére, fejlődésére.
Asztmás emberekre, légzésproblémával küzdőkre ugyancsak jó hatással van.
A fenyőből készült bútorok gyantatartalmuk, évgyűrűik, csomóik miatt egyediek, nem hibásak! A fenyő felülete nem homogén!
A fenyőből készült bútorok idővel beérnek. Ez azt jelenti, hogy egy régebben vásároltnak sötétebb a színe, mint egy újonnan gyártottnak. Pácolt bútorok esetében is igaz! Pár hónap elteltével viszont "összeérnek" és nem látszik majd semmilyen különbség!
Az ezekből adódó panaszok miatt nem áll módunkban garanciát biztosítani!
Ha a természetességet kedveled és erre törekednél, akkor ebben segíthetünk Neked!
Azon Etsberger bútorok esetében, melyek fém fióksínnel vagy alap esetben fém fogantyúkkal rendelkeznek helyettesíthetők fából készültekkel. Ezzel is még közelebb engedheted magadhoz a természetet!
Bemutatótermünkbe szívesen látunk minden érdeklődőt! Itt rengeteg bútort, kiegészítőt megérinthetsz, kipróbálhatsz!
Viszont azt vedd figyelembe, hogy termékpalettánk rendkívül széles! Sajnos nem tudjuk az összes terméket kiállítani, ezért igyekszünk professzionálisan fotózni őket úgy, hogy minimalizáljuk az eltérés lehetőségét!
Várunk szeretettel: Nemesnádudvar Petőfi u. 7/a !
Amennyiben egy termék raktárunkban van, a szállítási idejét 5-10 napra csökkentettük!
A termék oldalán szereplő várható szállítási idő maximum időt jelent és tájékoztató jellegű!
Szállítás
Maximum időt jelent és tájékoztató jellegű: ha a termék előbb kerül raktárunkba, mint a várható szállítási idő, akkor előbb küldjük ki a vásárlónak. Ebben az esetben is tájékoztatjuk a változásról!
Etsberger gyártónk fenyőbútorainál a várható szállítási időt az ú.n. "emelt pácos" termékek hosszabb szállítási határideje alapján határozzuk meg. Amennyiben a bútorodat "natúr lakkos" vagy "alap pácos" színben rendeled meg, úgy a szállítási határidő a megadotthoz képest jóval kedvezőbb, azaz ennél az időnél hamarabb tudjuk küldeni az általad várt terméket.
Etsberger alap pácos színek: antikfenyő, dió, csokibarna.
Etsberger emelt pácos színek: rusztikus fehér, wenge, hófehér, asztro szürke, capuccino, padlizsán, cseresznye, fekete, olívazöld, kék, pasztellkék, sárga, sáfránysárga, zöld, pasztellzöld, piros, rózsaszín, púder rózsaszín, tengerszem, patinazöld.
Bővebben a szállításról IDE kattintva olvashatsz!
Ha rendelésed végén a személyes átvételt választottad, akkor telephelyünkön, Nemesnádudvar Petőfi u. 7/a címen tudod átvenni a terméket!
Ha már itt jársz, tekintsd meg bemutatótermünket és szívesen látunk egy csésze kávéra is!
Amennyiben rendelésed két turnusban adod le, akkor kétszer kell szállítási költséget fizetned! Ilyen esetben ezt nem áll módunkban visszatéríteni!
Profil
A regisztráció nem kötelező, anélkül is vásárolhatsz webshopunkban.
Viszont sok előnnyel jár! Többek között:
- kívánságlistádba helyezheted a termékeket, melyeken gondolkodsz,
- a kosaradban 3 napig megőrizzük neked az összeválogatott termékeid és értesítünk az idő lejártáról,
- előző rendeléseidet profilodon belül vissza tudod keresni,
- hírlevelünkre feliratkozva pedig értesíteni tudunk téged az esetleges újdonságainkról, kedvezményeinkről!
Ha elfelejtetted a jelszavad és nem tudsz belépni, akkor a bejelentkezés gomb felett elhelyeztünk egy "Elfelejtett jelszó" opciót! Erre kattintva egy e-mailt fogsz tőlünk kapni, ahol megváltoztathatod a jelszavadat!
Ha nem felejtetted el, viszont frissíteni szeretnéd biztonsági okokból, akkor a profilodon belül a "Belépés és biztonság" fülön lehetőséget biztosítunk a jelszavad megváltoztatására!
A szívecske ikon kijelölésével a termék bekerül a "kívánságlistádba" és ott a későbbiekben is megtalálhatod amennyiben regisztráltál és be vagy jelentkezve. Profilod alatt rugalmasan tudod kezelni az ott lévő termékeket!
Ha nem szeretnél lemaradni az aktuális akciókról, híreinkről, újdonságainkról, akkor iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre! Ehhez egyszerűen a profil beállítás menüjében vagy a pénztárnál be kell pipálnod a „Feliratkozom a hírlevélre” opciót.
Ha viszont leiratkozni szeretnél, akkor a profil beállítás menüjében egyszerűen meg tudod tenni.
Vásárlás
Minél hamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén, hogy kikerüljük az ebből adódható problémákat!
Ha esetleg regisztrált vásárló vagy, akkor elmentheted adataidat a profilodban. Így nem kell többszöri rendelés esetén újra és újra kitöltened őket, a rendszer automatikusan megteszi helyetted, neked meg már csak ellenőrizned kell a biztonság kedvéért.
Amint beérkezik egy rendelés és általunk feldolgozásra kerül egy e-mailt fogsz kapni a megváltozott státuszról! Ugyanígy járunk el, amikor megkezdődik a gyártást, a kiszállítás, illetve akkor is, mikor már kézbesítettük!
Amennyiben bármilyen előre nem tervezett változás lép fel nálad, amely befolyásolhatja a kiszállítást, kérjük jelezd azt a kiszállítás előtt, hogy időben alkalmazkodni tudjunk a megváltozott körülményekhez.
Előfordulhat, hogy a rendelést visszaigazoló e-mailed nem kaptad meg. Ennek oka lehet, hogy rosszul írtad be az e-mail címed vagy rendszerünkből lassulás miatt nem került kézbesítésre a levél!
Ilyenkor kérünk, hogy jelezd valamely elérhetőségünk egyikén és máris megoldjuk a problémát!
Egyedi kérés esetén kérünk, írj üzenetet nekünk az info@huhome.hu e-mail címünkre! Hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot!
Előfordulhat, hogy termékeink tömeges feltöltésekor néhány terméknél hibás ár kerül feltüntetésre! Sajnos mielőtt megoldanánk a hibát, már megvásárlásra kerülhet egy-egy ilyen termék!
Fontos viszont tudni, hogy rendelésed csak akkor kerül elfogadásra, ha a rendelési összesítő e-mailünk után egy másodlagos levelet is küldünk Neked, miszerint rendelésed státusza feldolgozottra változott!
Így, ha leadtad a rendelésed egy hibásan beárazott termékre, akkor előfordulhat, hogy nem igazoljuk vissza azt! Ilyenkor is, mint minden esetben felvesszük Veled a kapcsolatot!
Kincsestárunkat azért hoztuk létre, hogy a jó állapotban lévő vagy enyhén sérült, kiállított bútorainkat kedvezményes áron "kiárusításra" bocsátsuk! Ezek a termékek személyes átvételnél kapcsolatfelvétel után "azonnal" vihetők, házhozszállítás esetén pedig 8 napon belül az otthonodban tudhatod!
Előfordulhat, hogy kisebb kopások, nyomódások vannak a kincsestáras bútorokon! Erről a termék oldalán a "Részletek" fülön belül tájékoztatunk a termék színe és paraméterei mellett!
Mindannyiunkkal előfordult már, hogy a rendelés leadása után jutott eszünkbe, hogy valami elmaradt... Ilyenkor vagy gyorsan felhívjuk az ügyfélszolgálatot (a rendelés leadása után maximum 2 naptári nap áll rendelkezésedre), vagy egy újabb rendelést adunk le, ilyenkor viszont a rendszer ismét szállítási költséget számol fel.
Ebben az esetben sajnos nem áll módunkban visszautalni a szállítás összegét! Megértéseteket köszönjük!
Garancia
Amennyiben garanciális probléma merülne fel, keress minket a megadott elérhetőségeink egyikén! Készségesen állunk rendelkezésedre és igyekszünk minden garanciát a tőlünk telhető leghamarabb teljesíteni!
Mivel nekünk is szervezést igényel a folyamat, kérjük türelmedet!
Amennyiben nem egyedi (gyártásra, színes vagy szériától eltérő méretű, kivitelezésű) terméket vásárolsz webáruházunkban és időben jelzed nekünk pénzvisszatérítési kérelmed, akkor pénzügyi vezetőnk jóváhagyása után 1-3 munkanapon belül visszautaljuk vásárlásod összegét!
Kupon
Ha van kuponod, akkor a kódját a "Kuponkód" mezőbe írhatod be közvetlenül a fizetés előtt. Ezután a "Rendben" gombra kattintva a kedvezmény aktiválódik.
Amennyiben a kuponkód nem működik, annak a következő okai lehetnek:
- a kupon egyszer már be lett váltva,
- a kupont egy meghatározott fiókra állították ki,
- a kupon rendelési értékhez vagy egy bizonyos időhöz kötött,
- a kupont nem lehet minden márkára vagy terméktípusra felhasználni.
Ha a kuponkódod valamilyen más ok miatt nem működik, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!